Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΟΥ: Η ζωγραφική για μένα είναι μια δεύτερη αναπνοή!!

Η ζωγραφική είναι μια δεύτερη αναπνοή!!!!!
Σαν άτομο, προήλθα από την ένωση δύο συγκεκριμένων μισών κυττάρων πριν από περίπου 36 περιστροφές του πλανήτη-μου γύρω από μια γιγάντια σε σχέση μ’ εμένα και τη Γη διάπυρη φωτεινή σφαίρα, που την λέω Ήλιο. Το είδος μου ονομάστηκε από τους προγόνους μου Άνθρωπος, γιατί ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΩ, "κοιτάω ψηλά", και μπορώ να παρατηρώ και να ερμηνεύω τον Κόσμο. Κυρίως όμως διαφέρω από τα άλλα ζώα γιατί έχω πλήρη συναίσθηση του εαυτού μου σαν ξεχωριστό άτομο,και συνείδηση της θνητότητάς μου...
Ομαδικές εκθέσεις: 11 συμμετοχές σε εκθέσεις του εικαστικού ομίλου Καρδίτσας (από 2006 - 2010)
Ατομικές εκθέσεις: 2007 εικαστικός όμιλος Καρδίτσας
2007 Art Cafe Souita στα Τρίκαλα
2008 Ξενοδοχειακό Συγκρότημα Κaraoulanis Beach Άγιος Ιωάννης Πηλίου 2010 Καρδίτσα ¨μια έκθεση με ανοιχτούς ορίζοντες¨
Μέλος: Μέλος του εικαστικού Ομίλου Καρδίτσας
Μέλος του Δ. Σ. Πινακοθήκης Καρδίτσας























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου