Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Σοφία Καλοκαίρη: Η Ζωγραφική, είναι η μεγάλη της αδυναμία…

Δηλώνει ερασιτέχνης ζωγράφος και μας προσκαλεί στο θαυμάσιο ταξίδι των έργων της… τα έργα της είναι αριστουργήματα… πανέμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων πάνω στον καμβά…
…είμαι ερασιτέχνης ζωγράφος... Γεννήθηκα στην Αμφιλοχία και μεγάλωσα και ζω στην Άρτα. Σπούδασα στο ΤΕΙ Πατρών τμήμα Λογιστών και έχω 3 κόρες. Με την ζωγραφική ασχολούμαι ερασιτεχνικά εδώ και 10 χρόνια.
Ζωγραφίζω πάντα με λάδια πάνω σε καμβά.
Όλα μου τα έργα είναι λάδια. Και είναι τα περισσότερα προσωπογραφίες. Έχω μια αδυναμία στις φιγούρες.
Η ζωγραφική είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Από μικρή ζωγράφιζα αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ. Δεν ξέρω αν τα καταφέρνω αλλά τουλάχιστον προσπαθώ. Και νομίζω η προσπάθεια αξίζει. Σημασία έχει το ταξίδι που λένε...






















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου